Rok 2018 priniesol zaujímavú sezónu v ktorej štartoval Martin Matuška tradične na monoposte Matuška F1.26 ,ktorý i v tomto roku poháňal motor zo seicenta s upraveným objemom na 1000ccm. Oproti predošlej sezóne bolo na fromule spravených pár zmien v nastavení podvozku a rozloženia váhy (dovážením prednej časti), upravovalo sa ťiež nastavenie geometrie. Tieto úpravy priniesli želaný efekt a Martin sa dokázal zrýchliť na každej trati. Absolútne vyjazdil tretie miesto v kategórii dva a svoju formulovú triedu vyhral. V závere sezóny prišlo prekvapenie keďže sa nášmu teamu podarilo kúpiť novú formulu a teda od sezóny 2019 budete môcť Martina vidieť v novom stroji. Konkrétne sa jedná o českú formulu Intech, ktorá je aktuálne hnaná motorom zo Suzuki GSXR 1000 takže je zaiste na čo sa tešiť.
Video z predstavenia novej formule: https://www.youtube.com/watch?v=RIack9eLCBU&t=12s
Ostrá Lúka - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
mame za sebou mimoriadne úspešný domáci pretek. Martinovi sa opäť podarilo prekonať osobný rekord
a počas celého víkendu sa na trati vystriedalo veľké množstvo divákov z ktorých väčšina navštívila i priestor
nášho depa. O ich množstve svedčí i množstvo rozdaných podpis kariet ktorých bolo vyše 100ks.
Jankov Vŕšok - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
uplynulý víkend sme absolvovali preteky na Jankovom Vŕšku, formula fungovala veľmi dobre a Martinovi
sa podarilo zlepšiť osobný rekord o neuveriteľných 10 sekúnd. Tento pretek mal tak ako každý rok veľkú návštevnosť divákov.
Pezinská Baba- Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
tento víkend žiaľ Martin nedokončil preteky na Pezinskej Babe, zradila ho prevodovka a tak musel v sobotu odstúpiť po tréningovej jazde. V dejisku pretekov sme ale zotrvali do nedele doobeda, pretože tieto preteky sú medzi divákmi veľmi obľúbené a tak i naše depo malo slušnú návštevnosť. O stúpajúcej popularite teamu hovori aj narastajúca sledovanosť na našej facebookovej fanpage.
Zvolenské športové korzo
V rámci tematického mestského kultúrneho podujatia Zvolenské korzo ktoré bolo tentoraz zamerané na šport sa tentoraz prezentoval i náš team. Keďže bol pre návštevníkov pripravený aj bohatý kultúrny program a vyšlo i počasie námestie i náš team navštívilo počas trvania akcie veľké množstvo divákov každého veku.
Jahodná - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Prvý závodný víkend tejto sezóny môžeme zhodnotiť ako veľmi úspešný.
Jednalo sa o prvý štart s novým motorom a keďže napriek prvotným obavám fungoval veľmi dobre odzrkadlilo sa to aj na výsledných časoch a Martinovi sa tak podarilo zlepšiť osobný rekord o neuveriteľných 7 sekúnd. Zvolená prevodovka bola síce na túto trať trochu prikrátka ale i tak monopost dosiahol uspokojivú priemernú rýchlosť 104 km/h. Už teraz sa tešíme na kratšie a technickejšie trate.
Slávnostné ukončenie sezóny
Aj tento rok sa v Nitre konal slávnostný večer majstrov. Na tejto akcii sa stretli víťazi všetkých motoristických súťaží Slovenska. Pohár si odniesol aj Ľudevít Matuška za absolútne víťazstvo v rámci jazdy pravidelnosti historických automobilov do vrchu.
Ostrá Lúka- Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Tento pretek pri Zvolene bol opäť posledným pretekom sezóny. Ludevít svojím sobotným víťazstvom a nedeľným druhým miestom vybojoval absolútne víťazstvo v šampionáte veteránov v jazde pravidelnosti. Formula Martina opäť vytrápila a v sobotu jazdil výrazne pomalšie časy ako minulý rok. V nedeľu sa nám podarilo konečne nájsť/odstránit závadu a formula v ostrých jazdách začala fungovať na 100% čo Martin premenil na nový osobný rekord trate keď sa mu podarilo zajazdiť o dve sekundy lepší čas ako minulý rok a jeho čas 1:46,480 z druhej ostrej jazdy v nedeľu predbehol aj výrazne výkonnejšie vozidlá. Radi by sme sa poďakovali partnerom teamu za podporu i v tejto sezóne a taktiež našim verným fanúšikom ktorých je po tejto seźóne opäť viac a sú naším hnacím motorom do ďalších sezón. Poďakovanie patrí aj členom 126fan, ktorí nás prišli v piatok pozrieť/podporiť.
Jankov Vŕšok- Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Formula počúvala už o niečo lepšie čomu nasvedčovali aj Martinove sobotné časy i keď sa mu nepodarilo atakovať svoje minuloročné rekordy bolo z toho v sobotu i v nedeľu prvé miesto v triede a druhé v skupine.
Veľmi dobre sa darilo Ludevítovi ktorý v sobotu obsadil druhé miesto a v nedeľu vyhral čím posilnil svoje vedúce postavenie v absolútnom poradí trofeje historických automobilov. Tento pretek mal tradične vysokú návštevnosť a náš team sa tešil zvýšenému záujmu divákov čo nás veľmi teší.
Ožďany - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Tento pretek bol kvôli tropickým teplotám veľmi ťažký pre jazdcov i techniku. Ľudevít obsadil v sobotu druhé a v nedeľu tretie miesto. Martin po obidva dni vyhral triedu no formula stále nepočúvala a Martin musel odjazdit celý víkend bez druhého rýchlostného stupňa s večne sa prehrievajúcim motorom čo sa prejavilo aj na výrazne pomalších časoch oproti minulému roku. Napriek vysokým teplotám sa vďaka dobrej organizácii a vstupnému zdarma tento pretek opäť ako každý rok tešil vysokej niekolkotisícovej návštevnosti divákov.
Sklabiná - Autoslalomový pretek
Boli sme pozvaní predstaviť náš team v exhibičných jazách v rámci tohto veľmi populárneho autoslalomového preteku na letisku v Sklabinej. I tentokrát sa tu stretlo množstvo divákov a formula bola zaujímavým spestrením tohto podujatia.
Jahodná - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Prvý pretek sezóny bol zaťažkávajúcou skúškou techniky. Celý víkend sme zápasili s poruchami na formule, ktorá mala problém s novinkami ktoré sme na nej urobili počas zimnej prípravy. Ľudevítovi sa darilo lepšie a vďaka odstúpeniu jeho hlavného rivala získal hneď v úvodnom preteku bodový náskok
Ostrá Lúka - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Posledný pretek sezóny sa už tradične odohral na trati Ostrá Lúka pri Zvolene. Martin jazdiaci na formulovom vozidle Matuška F1.26 ako jediný reprezentant v triede moderných formulových vozov obsadil po obidva dni prvé miesto a stal sa aj víťazom v absolútnej klasifikácii triedy. Ľudevít s jeho malosériovo produkovaným Fiatom 126 CC Zero (ktorého bolo v Anglicku vyrobených len 21 kusov) taktiež v rámci víkendu dvakrát vyhral no keďže žiaľ v úvode sezóny nemal ešte celoročnú licenciu a víťazné body sa teda kvôli tomu nezapočítali vydalo mu to tento rok aj napriek početným víťazstvám len na druhé miesto absolútne v rámci pretekov historických vozidiel v jazde pravidelnosti. Teraz nás čaká zimná príprava v rámci ktorej budeme pracovať na opravách a úpravách techniky a na hľadaní ďalších partnerov do novej sezóny, keďže Martin sa netají tým, že by v najbližších rokoch rad prestúpil do výkonnejšej formule,aby mohol pomýšlať na boj o popredné priečky v rámci absolútneho poradia.
1.Narodeniny partnera teamu-Reštaurácie 3vio
Team Matuška racing sa s radosťou zúčastnil narodenín jedného z našich partnerov a pomohli sme tak dotvoriť skvelú atmosféru. Pre návštevníkov sme mali pripravené fotenie v závodných autách, ukážku kompletného pretekárskeho depa včetne podpis kariet a plagátov, ktorých sa rozdalo naozaj veľa. V rámci bohatého programu sa ďalej predstavila 4 násobná juniorská majsterka sveta vo fitnes, nechýbal taktiež bohatý animačný program pre deti včetne skákacieho hradu a trampolíny. Program vrcholil vo večených hodinách koncertom country skupiny Pacipacifik
Jankov Vŕšok - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Martinovi sa na formule darilo v sobotu veľmi dobre a vybojoval opäť prvé miesto,podarilo sa mu i prekonať
svoj minuloročný rekord, no dym z motora v poslednej jazde neveštil nič dobré. Po dojazde zistili poškodené tesnenie na klukovke čo malo za následok i kompletnú stratu oleja. Po oprave do nočných hodín to vyzeralo preňho nádejne no v nedeľu po prvom tréningu na formule kompletne vypadol mazací system a tak sa musel z bojov o umiestnenie v rámci nedeľného preteku vzdať. Ludevit v sobotu taktiež vyhral no v nedeľu v rámci druhého tréningu vypovedal službu radiaci mechanizmus a tak sa mu nedala zaradiť prakticky žiadna rýchlosť a kedže sa jednalo o vážne poškodenie nebolo ani jeho pokračovanie v preteku reálne. Každopádne máme za sebou pekný víkend, v sobotu dva prvé miesta, pekné počasie,veľa divákov i v našom teamovom stánku nakoľko sme mali pripravenú sprievodnú akciu v spolupráci s jedným so sponzorov a jedným z lákadiel boli aj naše sexi hostesky s ktorými sa mohli návštevníci aj fotiť takže pretek hodnotím pozitívne akurát nás čaká veľa práce s prípravou áut na posledný pretek sezóny.
Pezinská Baba- Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Máme za sebou další pretek, tentokrát na Pezinskej Babe pri Bratislave, kam sa preteky vrátili po 5. rokoch. Organizátor pripravil pretek pre šampionáty Majstrovstiev SR, CZ, Maverick euro Cup, Majstrovstvá Rakúska a Bosny a Hercegoviny. V štartovnom poli zloženom z až 190 jazdcov sa stretlo dokopy 8 štátov. Početné havárie aj v dôsledku zlého stavu trate v spojení s pokrivkávajúcou organizáciou sa v sobotu postarali o to že sa prvý tréning šiel až 6 hodín. Aj vzhľadom na extrémne teploty to bol pre náš team a taktiež pre techniku velmi namáhavý vikend počas ktorého sa Martinovi podarilo vo svojej triede opäť vyhrať a svojím vysledným časom dokonca pokoril aj niekoľko áut z vyšších tried. Ľudevít obsadil v silnej konkurencii 2. miesto.. Najbližšie preteky nás čakajú 31.7. - 2.8. na Jankovom Vŕšku pri obci Uhrovec. Reportáž:https://www.youtube.com/watch?v=3Dxg9mv6F-x94&feature=3Dyoutu.be Reportáž:https://www.youtube.com/watch?v=3D1-W0MVy5wfQ&feature=3Dyoutu.be Onboard:https://www.youtube.com/watch?v=3DaqckvmNJG7Q
Jahodná - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Na tomto tradične dobre propagovanom podujatí sa i tento rok vďaka dobrej reklamnej kampani stretlo veľké množstvo divákov, na atraktivite podujatia nesporne pridal aj fakt, že sa tu i tento rok o víťazstvo snažili nie len jazdci Majstrovstiev SR ,ale i v rámci Majstrovstiev Európy historikov a voľných Majstrovstiev Európy. Martin skončil v sobotu i v nedeľu na prvom mieste a Ľudevít získal v sobotu prvé a v nedeľu druhé miesto.
Video tu: https://www.youtube.com/watch?v=3Pds6C38IaI&index=20&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO
Ožďany - Majstrovstvá SR v pretekoch automobilov do vrchu
Prvý pretek sezóny priniesol na štart dvoch jazdcov z nášho teamu, keďže sa do teamu vrátil ako jazdec Ľudevít Matuška. Budete ho môcť vidiet jazdiť s jeho malosériovo produkovaným Fiatom 126 CC Zero v rámci novovzniknutého národného pohára v jazde pravidelnosti, ktorý sa jazdí ako súčasť majstrovstiev SR v pretekoch automobilov do vrchu. Ľudevít v rámci svojho comebacku po 7 rokoch vybojoval 2 prvé miesta a Martin nemal konkurenciu a po oba dni obsadil prvé miesto.
Video tu: https://www.youtube.com/watch?v=7L8W_tFDYLc&index=19&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO
Prezentácia teamu v OC Europa Zvolen
Aj tento rok sme prijali pozvanie Technickej Akadémie na prezentovanie teamu a spoločnej aktivity. Touto aktivitou je krúžok motoršportu ktorý sme založili v spolupráci s touto školou a aktuálne má za sebou prvý rok. Veríme, že spolupráca sa v nasledujúcich rokoch ešte zosilní a tento krúžok bude akýmsi vzorom pre ďalšie technicky zamerané stredné školy. Vystavovaciu akciu hodnotíme veľmi kladne keďže aj vďaka sprievodnému programu školy bol počas celej akcie dostatok divákov a formula už tradične priťahovala množstvo zvedavých pohľadov. Reportáž z tejto akcie odvysielala v hlavnom spravodajstve o 19:00 aj RTVS a taktiež Slovensky rozhlas. Prezentácia bola zároveň už druhý rok spomedzi všetkých škôl najnavštevovanejšia.
Ostrá Lúka - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
Posledný pretek sezóny Majstrovstiev Republiky v pretekoch automobilov do vrchu 2014. V rámci tohto víkendu bolo naším hlavným cieľom prekonať náš minuloročný traťový rekord. Toto sa nám aj napriek tomu že v roku 2013 ho Martin zajazdil na suchej trati a tento rok celý víkend pršalo podarilo a osobný rekord zlepšil o 7 sekúnd. Vďaka tomuto sa mu tak ako v predchádzajúcom preteku podarilo predbehnúť niekoľko jazdcov v absolútnom poradí. Po obidva dni vyhral triedu a v absolútnom hodnotení formulovej triedy obsadil po obidva dni 3. miesto.
V celkovom hodnotení sezóny nakoniec teda obsadil 3. miesto absolútne vo formulovej triede a svoju triedu vyhral.
Jankov Vŕšok - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
mame za sebou veľmi úspešný pretek. Martinovi sa cely víkend darilo porážať vozy ako škoda fabia, Fiat Cinquecento a dokonca aj rakúsku Formulu Vee. V absolútnom poradí sa teda pravidelne dostával pred 10-13 aut v čo málokto dúfal, Napr. porazil aj jednu Škodu 130 RS a druhá mu unikla v súčte dvoch jázd len o dve sekundy. Čo sa týka časov tak minuloročný osobný rekord prekonal o 30 sekúnd. Onboard z jazdy:https://www.youtube.com/watch?v=S3StF--7dz4 Reportáž z pretekov: https://www.youtube.com/watch?v=eLes-Yw8Z3k&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO&index=17
Dobšiná - Majstrovstvá Európy automobilov do vrchu
26.-27.7. sme boli súčasťou preteku zaradeného do FIA Majstrovstiev Európy- Dobšiná 2014. Na trati sa stretla elita z celej europy co znamenalo dokopy 130 jazdcov. Keďže bol pretek veľmi dobre mediálne propagovaný očakávania diváckej účasti sa naplnili a počas víkendu sa na kopci vystriedalo 30000 divákov. Stánok nášho teamu sa tešil veľkej pozornosti divákov a Martin v priebehu víkendu absolvoval aj zopár menších autogramiád. Domov sme si odniesli víťazstvo v triede a tretie miesto v skupine. Onboard video z pretekov: https://www.youtube.com/watch?v=MY3a3eR5RD4 Reportáž z pretekov: https://www.youtube.com/watch?v=I2qfxzBVUj4
Šternberk - Majstrovstvá Európy automobilov do vrchu
Už dlho sme sa tešili na tento prestížny pretek v českej republike pod už legendárnym názvom Ecce Homo. Toto podujatie je zaradené aj do majstrovstiev európy a tak bolo možné i tento rok vidieť množstvo zvučných mien. Štartovné pole zaplnilo tento rok 180 áut. Náš team a formula mali na tomto kopci premiéru a tešili sme sa opäť veľkej popularite a záujmu divákov.
Víkend bol obvzlášť horúci a teploty v mieste konania akcie vystúpili až na 33 stupňov, ale napriek tomu jazdec i technika vydržali. Na tomto odkaze nájdete video reportáž: https://www.youtube.com/watch?v=IRS_frAgtkQ Onboard: https://www.youtube.com/watch?v=-omhN-kneKE
Jahodná - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
V Jahodnej pri Košiciach sa ramci majstrovstiev išli aj majstrovstvá Európy a majstrovstva Európy Historik, Dostali sme sa aj do reportaze z pretekov (1:47) : https://www.youtube.com/watch?v=ztwWS-KPXes#t=124 Onboard z pretekov: https://www.youtube.com/watch?v=d9-2v-BScX4&index=11&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO Išli sme prvý krát s novým motorom čo sa prejavilo na vysledných časoch. Podarilo sa nám predbehnúť úradujúceho majstra európy v kategórii historik do 850 ccm – s vozidlom Fiat 500 Steyr puch a odhadovaným výkonom 70 koni a taktiez Fiat 600 Abarth 1000TC
Ožďany - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
Prvé preteky sezóny dopadli podľa očakávaní. Po obidva dni skončil Martin na treťom mieste. V sobotu došlo k malej kolízii s retardérom, ale formula vydržala bez väčších problémov. Onboard: https://www.youtube.com/watch?v=__NyUuPd2cY&feature=youtu.be Preteky hodnotíme pozitívne. Počas celého víkendu bola trať lemovaná veľkým počtom divákov. Podla vyjadrenia organizátora divácka učasť dosiahla za obidva dni zhruba 8000 divákov.A formula pútala veľký záujem tak ako v depe i na trati. Ako predjazdec divákov bavil okrem drifterov aj Marian Čekovský so svojim Mini Cooperom a ceny odovzdával predseda BBSK – Marian Kotleba. Reportáž nájdete tu: https://www.youtube.com/watch?v=-n8bg1__xwM&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO&index=13
Ostrá Lúka - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
Posledný pretek sezóny 2013 sa konal na domácej pôde neďaleko Zvolena. Napriek optimistickým predpovediam počasia v sobotu takmer celý deň pršalo, čo ale nám nevadilo, keďže sme chceli odtestovať správanie sa monopostu aj na vode. Jazdec z jazdy na jazdu opatrne zrýchloval až sa mu v nedeľu na suchu podarilo zlepšiť jeho doterajší rekord z roku 2008 o 1 sekundu. Doterajší osobný rekord bol vytvorený na jeho pretekárskom Fiate 126 so 40 koňovým motorom a 5 stupňovou prevodovkou. Keďže úpravy formule nedosahujú zatiaľ tieto parametre dosiahnutý čas potešil a pridal energiu na prípravy pre ďalšiu sezónu.
Onboard: http://www.youtube.com/watch?v=VWBcKAx1AZ4
Video 1: http://www.youtube.com/watch?v=fzCWQpi6pzE&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO
Video 2: http://www.youtube.com/watch?v=s92HEU1GJpM&list=PLjXDvcQHmoMagbdU7U5v2qrn9YjgrIlWO
Bratrušov CZ - Maverick Euro Rescue cup
Preteky v Bratrušove sú súčasťou poháru Mverick Rescue cup. V tomto seriáli preteká aj neikoľko Fiatov 126 z českej republiky v triede E-1150. Po Jankovom Vŕšku sa na teamovej porade dohodli mierne úpravy motoru a použitie kratšieho stáleho prevodu prevodovky. Boli sme zvedavý ako dopadne časmi formula proti českej 126 pretekárskej špičke. Náš jazdec sa z kola na kolo zrýchloval a počas celého víkendu udržal 126ky za sebou.
Onboard: http://www.youtube.com/watch?v=Qtir-Hg34gs
Video: http://www.youtube.com/watch?v=wT_tyTzi_GY
Bánovce nad Bebravou (Jankov Vŕšok) - Majstrovstvá SR Pretekov automobilov do vrchu
Avizovaná a dlho očakávaná premiéra F1.26 na pretekoch pripadla na Jankov Vŕšok. V rámci tohto preteku sa išli aj majstrovstvá Európy a išlo teda o veľmi dobre obsadený pretek. Náš hlavný cieľ pre tento pretek bol odtestovať konštrukciu a nastavenie formule a potvrdiť si funkciu jednotlivých úprav. Veľmi dôležité bolo aj aby si testovací jazdec Martin Matuška zvykol na vozidlo v rámci pretekov, pretože v počas testov sme ho skúšali len na letisku. Čo sa týka techniky tak na tomto preteku formulu hnal sériový motor s upraveným výfukom a zapalovaním. Prevodovka bola taktiež sériová.
KW Berg Trophy International 2008
KW Berg Trophy International 2008 - Parádsasvár
Prvý krát nás pretekanie zavialo do nedalekého Maďarska. Čakala na nás krásna,technická trať s úžasnou kulisou priam zfanatizovaných divákov. Divácka kulisa okolo trati pripomínala podujatie WRC. Podobnú atmosféru sme nezažili asi na žiadnom preteku dovtedy ani potom. Vec,ktorá sa nedá pochváliť je kvalita traťových komisárov na ktorú v sobotu v druhom tréningu doplatil Ludevít Matuška keď pri prejazde jednou S pasážou v rýchlosti zhruba 110km/h nabehol na štrk,ktorý bol roztrúsený v strede pasáže (a samozrejme na podujatí tohto typu nemal čo hladať) čo malo za následok stratu nad kontrolou vozidla.. Výsledok-úplne ohnuté rameno,poškodený disk,otrhnutý unášač a hardyspojku.
Pri oprave tohto poškodenia nás milo prekvapil prístup jazdcov z Maďarska,ktorý napriek tomu ,že sme si nerozumeli ani slovo a videli sme sa prvý krát prišli pomôcť (v jednom momente ich bolo okolo mňa cca 20) a aj vďaka ich pomoci sa nám vozidlo podarilo spojazdnit aspon na prepravu domov za čo im patrí veľká vďaka. Poradie: sobota: 1.Darek Bednarowski 2.Martin Matuška 3. Ludevít Matuška. Nedeľa: 1.Darek Bednarowski 2.Robert Wilk 3.Martin Matuška
KW Berg Trophy International 2008 - Jankov Vŕšok
Druhým pretekom bol mimoriadne obľúbená a hlavne za mokra zradná trať pár kilometrov za Bánovcami nad Bebravou -Jankov Vŕšok.Na tomto preteku sa prvý krát v histórii prezentoval Fiat 126 aj v triede nad 2 litre a to hneď dvoma vozidlami jedným z motorom Fiat Uno 1.4Turbo a druhý z motorom Fiat Lancia 2.0Turbo. Bohužial ani jednému z nich sa nepodarilo dosiahnuť významnejšie umiestnenie. Poradie Fiat 126 Sobota:1.Darek Bednarowski 2. Konrad Tadla 3. Ludevít Matuška. V nedeľu zostalo na prvých dvoch miestach poradie nezmenené akurát na treťom vymenil Ludevíta Martin Matuška.
KW Berg Trophy International 2008- Násedlovice
Sezónu 2008 otvoril pretek v Násedloviciach,po piatkovom príchode a následnom postavení depa sa prihnala veterná smršt, ktorá nám kompletne zničila všetky stany a po zistení,že ešte aj nafukovačky fučia nasledovali dve ťažké noci počas ktorých jazdci Agromat Racing Teamu- Martin a Ludevit spali vo svojich závodných fiatoch 126 a šéfka depa Veronika v doprovodnom vozidle.. Tento pretek bol zaujímavý aj tým ,že došlo k oficiálnemu začleneniu Tomeka Szewczyka do nášho teamu a stal sa reprezentantom Agromat Racing Team. Poradie na prvých troch miestach bolo po obidva dni rovnaké a teda 1.Robert Wilk 2. Tomasz Szewczyk 3. Martin Matuška
Agromat Racing Team
Na sezónu 2008 sa stal súčasťou teamu aj jazdec z Polska - Tomasz Szewczyk
Vyhodnotenie sezóny 2007
Vyhodnotenie sezóny sa uskutočnilo v kultúrnom dome v Násedloviciach na Morave. Agromat Racing obsadil v absolútnom poradí v rámci triedy prvé dva miesta. Tretie miesto obsadil Tibor Landl
KW Berg Trophy International 2007- Jankov Vŕšok
Sezónu 2007 uzatváral tento pretek,ktorý nás privítal síce pekným no dosť chladným počasím- do rána sa ručička teplomeru prepadla na -2 stupňe!!(noc v stane bola krutá)))
Na tomto preteku sa zišlo najširšie zastúpenie triedy od jej zrodu. Trieda bola hojne zastúpená jadcami z SK,PL škoda že CZ reprezentoval iba Tibor Landl. Celkovo sa stretlo na štarte 8 jazdcov
V sobotu sa nadanému slovenskému fotografovi Lukášovi Vicianovi podarila unikátna fotka na ktorej je zachytená pôvabná slečna a na pozadí ide Martin Matuška bočným šmykom.
KW Berg Trophy International 2007- Diváky
Aj keď krátka,ale technická trať. Paddock je umiestnený priamo v dedine čo tvorí veľmi peknú kulisu a priamy kontakt s obyvateľmi. Poradie bolo po obidva dnie nezmenené a teda 1. Martin Matuška 2.Ludevít Matuška 3.Tibor Landl
KW Berg Trophy International 2007- Pezinská Baba
Myslím,že túto trať netreba nikomu bližšie opisovat. Jedná sa o trať na ktorej sa už roky jazdí európa a to naozaj oprávnene,lebo je to velmi pekná,dlhá a technická trať s množstvom velmi zaujímavých až dramatických zákrut.
Na tomto preteku sme sa prvý krát stretli s Tomaszom Szewczykom (5Turbo),Rafalom Rogulskim-race fotograf a Robertom Wilkom, ktorý jazdil na bielej 126ke.
KW Berg Trophy International 2007- Vsetin
Velmi pekná,technická trať,kde čo i len fatálna chyba v retardéry môže vaše autíčko poslať predčasne do dôchodku (a bez šrotovného...)))
Fotky zo zmieneného retardéru....
KW Berg Trophy International 2007- Velké Uherce
Trať vo Velkých Uherciach sa bohužial išla iba tento jeden krát a je to velká škoda,lebo pokiaľ by došlo k rekonštrukcii povrchu išlo by o bezchybnú veľmi peknú a technickú trať
KW Berg Trophy International 2007-Ostrá Lúka
V ďalšom závode sme sa presunuli na domácu pôdu,kde nás poctil svojou účasťou prvý krát v histórii aj polský reprezentant Konrad Essen s ktorým sme zažili príjemný súboj o vedúcu priečku.
KW Berg Trophy International 2007-Násedlovice
Prvým pretekom sezóny 2007 boli Násedlovice na Morave,bola to naša prvá zahraničná výprava kvôli pretekaniu.
Táto trať je špecifická najmä 3. zákrutou pred cieľom z ktorej sú aj nasledovné fotky. Svoje schopnosti v jednej zo zákrut precenil pretekár zo Slovenska- Vladimír Tary.
Agromat Racing Team
V sezónach 2006,2007 sa team skladal z týchto členov.
Ľudevít Matuška: Team Boss, jazdec |
Martin Matuška: jazdec |
Veronika Matušková: paddock boss |
KW Berg Cup 2006- J.Vŕšok
Druhý pretek v histórii triedy, ale už s hojnejšou konkurenciou a zároveň prvou verziou nášho depa. Toto bol zároveň posledný pretek sezóny,kedže sme do tohto seriálu nastúpili v jeho závere. Agromat Racing team obsadil absolutne prvé dva miesta.
KW Berg Cup 2006- Ostrá Lúka
Prvým pretekom Agromat Racing teamu a zároveň triedy Fiat 126 bola Ostra Lúka v roku 2006 bola to pre všetkých pekná skúsenosť a nikto (okrem prezidenta ako vždy...)))) vtedy ešte netušil do
akých rozmerov úprav a iných vecí do budúcna porastie.
Vznik Triedy
Našim cielom bolo vytvoriť lacnú možnosť pretekať. Najprv sme začali jednaním so SAMŠ,kde vtedy ešte nebolo možné nájsť kompromis medzi povinnou výbavou vozu a nutnými investíciami a navyše Fiat 126 by mohol jazdiť iba v historikoch v úprave podla dobovej homologácie čo sa rovnalo takmer originál stavu a totálnej nude či už pre jazdca ,alebo pre diváka..
V roku 2006 vznikla iskrička nádeje vytvorenia triedy v stále sa rozrastajúcom
novom seriáli nelicencovaných jazdcov KW Berg Cup. Po jednaní s Marianom Hriňom (vtedajším zástupcom pre SK) a vďaka ústretovosti p. promotéra S.Firtla došlo k dohode a pretekom na Ostrej Lúke pri Zvolene v roku 2006 vznikla trieda Fiat 126.